Πληροφορίες

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 1983, ρεαλιστής κυνηγός του αδύνατου, επαναστάτης σε δρόμο μοναχικό και μοναδικό, προσπαθώ να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και την ζωή μου με τον λόγο μου. Εδώ θα βρεις κείμενα δικά μου, σκέψεις της στιγμής, κείμενα ανθρώπων που με εμπνέουν, κείμενα τροφή για σκέψη και ταξίδι!

Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Με το στόμα στην ψυχή

Εκεί που πάω είναι ήσυχα. Είναι δίκαια, έχει αγάπη. Εκεί μπορούν όλοι να τους κοιτάζουν όλους στα μάτια. Μη με ρωτήσεις που είναι αυτό το μέρος. Δεν ξέρω. Είναι μέσα μου, όπου είμαι εγώ, το μέρος είναι έτσι. Δεν χωράω αλλού. Ναι μου έχουν πει εδώ και χρόνια πως είμαι ιδεαλιστής, πως όλο αυτό είναι μια ουτοπία. Τους συγχωρώ, δεν έχουν δει τον κόσμο μου. Τους θέλω μαζί μου αλλά είναι πολύ μεγάλοι για να χωρέσουν στον δικό μου κόσμο. Δεν μπορούν να μπουν και να δουν. Δεν χωράει ο εγωισμός τους. Εγώ από την άλλη, είμαι πολύ μικρός για αυτόν τον πόλεμο και προτιμώ να μείνω μόνος μου μέχρι να βρω που θέλω να πάω. Θέλω να πάω εκεί που μπορείς να λες, να φωνάζεις γαμώτο όλα όσα θέλεις και σκέφτεσαι. Θέλω να πάω εκεί που το στόμα δεν φοβάται την ψυχή.

sirgk