Πληροφορίες

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 1983, ρεαλιστής κυνηγός του αδύνατου, επαναστάτης σε δρόμο μοναχικό και μοναδικό, προσπαθώ να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και την ζωή μου με τον λόγο μου. Εδώ θα βρεις κείμενα δικά μου, σκέψεις της στιγμής, κείμενα ανθρώπων που με εμπνέουν, κείμενα τροφή για σκέψη και ταξίδι!

Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2016

Ο περίπατος της βασίλισσας

Σε είχα σβήσει μαζί με τα πιο ελπιδοφόρα όνειρα μου. Δεν περίμενα να έρθεις ποτέ μετά από τόσο καιρό. Και όμως ήρθες. Δεν ρώτησες καν αν ενοχλείς αλλά ήσουν ευγενική. Το μέταλλο της φωνής σου άγνωστο σαν την υπέροχη μελωδία των σειρήνων. Μου έδωσες τον χρόνο σου και το είναι σου. Μου αφιερώθηκες. Ασχολήθηκες με την ψυχή μου. Με ρώτησες αν τα λες καλά. "Όλα καλά" σου είπα. "Όλα καλά". Τι να πω; Με γάμησες. Περίπατο έκανες στην κοσμοθεωρία μου και την διέλυσες.

sirgk