Πληροφορίες

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 1983, ρεαλιστής κυνηγός του αδύνατου, επαναστάτης σε δρόμο μοναχικό και μοναδικό, προσπαθώ να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και την ζωή μου με τον λόγο μου. Εδώ θα βρεις κείμενα δικά μου, σκέψεις της στιγμής, κείμενα ανθρώπων που με εμπνέουν, κείμενα τροφή για σκέψη και ταξίδι!

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Η συνάντηση

Εδώ και μέρες σκέφτομαι την συνάντηση μας. Θα έρθω μα δεν θα σου μιλήσω. Μόνο θα κοιτάξω μέσα στα μάτια σου και θα σε πάρω αγκαλιά. Θα ψιθυρίσω στο αυτί το όνομα σου. Τίποτα άλλο.. μόνο θα σε σφίγγω στην αγκαλιά μου. Μετά, χωρίς λόγια περιττά θα σε αφήσω ελεύθερη γιατί δεν μπορώ να σε έχω ανελεύθερη, γιατί έτσι έχω μάθει να αγαπώ και είναι η πρώτη φορά που σου μιλάω για αγάπη. Γιατί οτιδήποτε ζητήσω σου στερεί ένα δράμι ελευθερίας. Γιατί δεν θέλω να σε έχω αναγκη. Γιατί ένας ιερέας μου είχε πει πως δεν μπορείς να αγαπάς κάποιον που έχεις ανάγκη. Και σου αξίζει η αγάπη μου, και εμένα μου αξίζει το χαμόγελο στα μάτια σου. Ξέρεις.. εκεί που φαίνεται η ψυχή σου.

sirgk