Πληροφορίες

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 1983, ρεαλιστής κυνηγός του αδύνατου, επαναστάτης σε δρόμο μοναχικό και μοναδικό, προσπαθώ να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και την ζωή μου με τον λόγο μου. Εδώ θα βρεις κείμενα δικά μου, σκέψεις της στιγμής, κείμενα ανθρώπων που με εμπνέουν, κείμενα τροφή για σκέψη και ταξίδι!

Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2016

Διαλογισμός


Το ενδιαφέρον μου αφορά την ανάπτυξή σου. Πρέπει ν΄ αναπτυχθείς εσωτερικά για να γίνεις ακέραιος, ολοκληρωμένος, να γίνεις πνευματικά υγιής. Δεν πρόκειται να σου επιβάλλω την πνευματική υγεία, παρά να ξεριζώσω από μέσα σου την τρέλα, με την οποία έχεις μεγαλώσει, άνθρωπε. Όταν αυτή βγει έξω ολοκληρωτικά και θα έχει διασκορπιστεί σαν τον άνεμο, τότε θα επέλθει η πνευματική υγεία σου, τότε θ΄ αναπτυχθείς, τότε θα μεταμορφωθείς. Κι αυτό ακριβώς είναι ο διαλογισμός.