Πληροφορίες

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 1983, ρεαλιστής κυνηγός του αδύνατου, επαναστάτης σε δρόμο μοναχικό και μοναδικό, προσπαθώ να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και την ζωή μου με τον λόγο μου. Εδώ θα βρεις κείμενα δικά μου, σκέψεις της στιγμής, κείμενα ανθρώπων που με εμπνέουν, κείμενα τροφή για σκέψη και ταξίδι!

Δευτέρα 31 Ιουλίου 2017

Προς νέες καρδιές

Ἀπευθύνομαι στὴν καρδιὰ μόνο νέων, καὶ τοὺς βεβαιώνω μὲ τὸ λόγο τῆς τιμῆς μου:
Μορφῶστε τοὺς ἑαυτούς σας σὲ πνεῦμα κ’ ἐλευθερία, γιατί κανεὶς καὶ τίποτε ἀπ’ τὸν κόσμο πού σας περιβάλλει τρομερὰ σκευωρημένος δὲν θὰ σᾶς μορφώση σὲ πνεῦμα κ’ ἐλευθερία !
Μορφῶστε τοὺς ἑαυτούς σας σὲ ὄργανα ποιότητας, γιατί τὸ γράδο τῆς ποιότητας κατέβηκε στὸ μηδέν, κ’ ἡ ποιότητα εἶναι τὸ αἷμα τοῦ Σώματος, κ’ ἡ ζωὴ δίχως αὐτὴν ἐστάθηκε !
Μὴν κοιτᾶτε τί σας ὑπόσχονται καὶ τί σας ἐπιδεικνύουν, ἑλκυστικά, γιὰ νὰ κληρονομήσετε.
Δὲν ἀποσκοποῦν, μὲ ὅλα τους, παρὰ στὴν ὅσο γίνεται μακρότερη συντήρησή τους πάνω στὸ σῶμα τῆς ζωῆς, ποὺ γραπωμένοι τὴ ρουφοῦν καὶ τὴ σκοτώνουν, κ’ ἐκεῖνο ποὺ θὰ βρῆτε σεῖς μετὰ νὰ ζήσετε δὲ θὰ » ζήται » !
Εἶστε ἀτομικοὶ ; Κάντε τὸ ἄτομό σας ποιότητα, κι ἀνεβάστε τὴν ποιότητα τῆς ἀτομικῆς πράξεως !
Εἶστε ὁμαδικοὶ ; Κάντε τὴν ὁμάδα σας ποιότητα, κι ἀνεβάστε τὴν ποιότητα τοῦ ὁμαδισμοῦ !
Εἶστε συντηρητικοὶ ; Ἀνεβάστε τὴν ποιότητα τῆς Συντηρήσεως !
Κ’ οἱ ἐπαναστάτες, τὴν ποιότητα τῆς ἀνταρσίας σας ! […]
Θὰ ἐκβιάσετε ἔτσι καὶ τὴν ποιότητα τῆς Συντηρήσεως ν’ ἀνεβῆ καὶ ἢ μαζί, διαλεκτικά, θὰ ἐκμοχλεύσετε ἄνοδο τῆς ὅλης ζωῆς, ἢ θ’ ἀφανιστῆ ἀπὸ μπρός σας ἡ Συντήρηση καὶ ἀδήριτα θὰ ὁρίσετε σεῖς τὴ ζωὴ στὸν Τόπο.