Πληροφορίες

Γεννημένος στην Θεσσαλονίκη τον Γενάρη του 1983, ρεαλιστής κυνηγός του αδύνατου, επαναστάτης σε δρόμο μοναχικό και μοναδικό, προσπαθώ να στηρίζω τον λόγο μου με την ζωή μου και την ζωή μου με τον λόγο μου. Εδώ θα βρεις κείμενα δικά μου, σκέψεις της στιγμής, κείμενα ανθρώπων που με εμπνέουν, κείμενα τροφή για σκέψη και ταξίδι!

Τρίτη 19 Απριλίου 2016

Κατά συρροή εραστές

Μερικοί άνθρωποι ξέρουν πώς να προκαλέσουν τον έρωτα στο άλλο πρόσωπο όντας εραστές κατά συρροή παρομοίως άνδρες και γυναίκες. Γνωρίζουν τι ωθεί κάποιον να ερωτευτεί. Αλλά δεν ερωτεύονται απαραιτήτως αλλά παίζουν τη γάτα με το ποντίκι με το θήραμά τους. Για να ερωτευτείς πρέπει να παραδεχτείς την έλλειψή σου και να αναγνωρίσεις ότι χρειάζεσαι τον άλλον, ότι σου λείπει. Εκείνοι που νομίζουν ότι είναι πλήρεις μόνοι τους ή θέλουν να γίνουν, δεν ξέρουν να ερωτεύονται. Και μερικές φορές το διαπιστώνουν με πόνο. Χειραγωγούν, κινούν τα νήματα, αλλά για τον έρωτα δεν γνωρίζουν ούτε τα ρίσκα του ούτε την ευχαρίστησή του. Το να ερωτεύεσαι είναι να δίνεις κάτι που δεν έχεις. Αυτό σημαίνει ότι το να ερωτεύεσαι είναι το να αναγνωρίζεις την έλλειψή σου και να τη δίνεις στον άλλον, να την τοποθετείς στον άλλον. Δεν είναι να δίνεις αυτό που κατέχεις, αγαθά και δώρα, είναι να δίνεις κάτι που δεν κατέχεις , κάτι που είναι πέρα από σένα. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να αποδεχτείς την έλλειψη, τον «ευνουχισμό» σου όπως έλεγε ο Φρόιντ. Και αυτό είναι ουσιωδώς γυναικείο. Κάποιος αγαπά πραγματικά από μια γυναικεία θέση. Η αγάπη σε εκθηλύνει. Για αυτό η αγάπη στον άνδρα είναι πάντα λίγο κωμική. Αν όμως αφεθεί να εκφοβιστεί από το γελοίο, τότε δεν είναι σίγουρος για τον ανδρισμό του.